By admin On 08:00 | Categorized As , , | With 6 comments

Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad disifatkan sebagai bersikap lidah bercabang didalam isu Israel yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketika mengulas dakwaan berkenaan perkara tersebut, Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Samsul Iskandar Md Akin menegaskan bahawa Mahathir terdesak untuk memastikan BN berkuasa apabila mendakwa Israel berminat untuk menukar kerajaan Malaysia melalui Pakatan Rakyat.

“Ini hujah hipokrit Mahathir, sesebuah negara yang bertukar pentadbirannya tidak semestinya akan mengikut telunjuk Amerika atau Israel.

“Tiada kaitan dengan permintaan mana-mana negara jika pentadbiran bertukar kerana ia berlaku daripada kebangkitan rakyatnya,” katanya yang mengaitkan kenyataan Mahathir itu sebagai usaha untuk memastikan BN terus kekal berkuasa.

Samsul Iskandar juga memberitahu bahawa sikap Mahathir yang seperti talam dua muka didalam isu hubungan kerajaan Malaysia dengan Israel jelas membuktikan bekas Perdana Menteri itu tak lagi relevan didalam membicarakan soal politik negara.

“Beliau adalah ahli politik lidah bercabang, langsung tidak berintegriti, Apakah beliau lupa semasa menggunakan khidmat Israel untuk mendekati Amerika?

“Mahathir kini sudah tiada pendirian yang tetap berhubung isu Israel,” ujarnya seperti yang dilaporkan didalam media rasmi Keadilan.

Admin PenangPos - Pihak editorial tidak bertanggung jawab diatas sebarang komen yang menimbulkan rasa tidak puas hati kepada pembaca lain. Komen-komen dibawah adalah dibawah tanggungjawab sendiri. Terima Kasih.

6 comments:

Anonymous said...

Woi Ketot, sudah la hang tu gemok, ketot pulak tu, mulut macam jubur ayam. Bapak kau tak hajar kau hormat orang tua ker? Atau kau ni memang keturunan lahanat!!

Anonymous said...

Seketot ini masih mentah dlm politik....malah bukan itu saje baginya itu semua tidak penting ...yg. lebih penting PR dpt merampas putrajaya....apa yg. akan jadi kepada negara dan bangsa selepas itu dia tidak peduli....

Anonymous said...

si ketot ni tak cerdik rupanya bercakap sedap mulut je.. dia tidak dapat membaca yg tersirat oleh Dr M. ilmunya cetek.. yg dia tau kritik kerana benci dan dendam.kalu dia seorang yg cerdik perkataan yg akan keluar dari mulut beliau bukan lah seperti orang biasa yg tak tahu perkembangan semasa. jadi kutu rayau lagi baik.. sah lah dia ni tak cerdik

cacamarba said...

apa la jasa si ketot ni dkt Malaysia selain huru hara..dh la ketot,akal pun pendek..

Anonymous said...

Siketot balik pi sekolah lagi..jgn doksibukk ! Piraaaah

Anonymous said...

si ketet tendah sedap tu