By admin On 08:00 | Categorized As , , | With 17 comments

Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa insiden beliau ditangkap khalwat dengan seorang wanita bersuami pada Sabtu lalu merupakan perangkap terancang yang didalangi Umno.

Malah menurut beliau, suami wanita berkenaan yang dikenali sebagai Faizal turut terlibat dalam usaha menganiaya dan menghancurkan karier politiknya.

"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya kepada mStar.

Pada Ahad Badrulamin tampil menafikan bahawa beliau ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri orang oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) pada awal pagi Sabtu di sebuah hotel di Balok..

Malah Badrulamin mendakwa kejadian berkenaan merupakan tindakan terancang pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan beliau.

Dalam pada itu ditanya kemungkinan peragkap yang dimaksudnya itu didalangi oleh ahli PKR dan penyokong pembangkang sendiri, Badrulamin menolak perkara berkenaan.

"Saya tak fikir rakan-rakan saya terlibat. Saya yakin dalam perjuangan kami bersama, mereka tidak akan khinati saya," katanya.

Admin PenangPos - Pihak editorial tidak bertanggung jawab diatas sebarang komen yang menimbulkan rasa tidak puas hati kepada pembaca lain. Komen-komen dibawah adalah dibawah tanggungjawab sendiri. Terima Kasih.

17 comments:

Anonymous said...

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya kepada mStar.>>>>>>hahaha...bangangnya....

seorang doktor nk spin isu tp terkantoi dgn sendirinya???....." minta no telefon " logik ker??..x kan nak merancang sesuatu yg sebesar ini dibuat secara bidan terjun......

siapakah pemimpin UMNO tersebut???

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

Anonymous said...

Biase laa Ostat sekali sekala kena musibah...ostat kan selalu baca doa hancurkan orang tuu..hancurkan orang niee...ce ce ce muhasabah ciket...nama pun ostat


< Gembala kambing jerrr...<

Anonymous said...

Empayer ringgit,
Sdarlah, ko dah diperbodohkan dgn puak2 pak-khatan ni.
Sorang bapak penjubor, berorang-orang bapak setan!

Anonymous said...

SKRIP WAJIB BAGI SETIAP AHLI PAKATAN...INI SEMUA SALAH UMNO,INI SEMUA PERANGKAP UMNO....SEDARLAH USTAZ NI SEMUA BALASAN TERHADAP SEMUA FITNAH DAN MENGAIBKAN ORANG...LETAK JAWATAN JER LAH LEPAS NI ORG AKAN INGAT USTAZ NIE SEBAGAI USTAZ KHALWAT

محمد افيس said...

alasan yang tak releven..... jika bersalah mengaku sahaja bersalah.... biarpun kamu ustaz... kamu bukannya maksum....setiap manusia ada melakukan kesalahan... x payah lah nak tuduh sana tuduh sini....wallahualam... -Peace No War-

Anonymous said...

Suami mana yang sanggup tengok perlakuan begini,UMNO x de masa nak campur urusan rumahtangga orang,itu tanggungjawab suami bukan konspirasi,

Anonymous said...

MMG LA KEJE FITNAH NI HOBI UMNO..TERDESAK SGT PABILA PARTI KIAN HANCUR

Anonymous said...

Itu lah cara ahli pakatan main bini org tudoh umno rancang main sundal cina kat hotel tudoh umno rancang. Kalau dah ketua borek pengikut pun rintek. Macam manalah kalau mreka ni jadi pemimpin negara. Ya Allah lindungi lah kami dan negara kami dari pemimpin yg kafir dan yg murtad.

Anonymous said...

sape si bodoh bangang yg buat 5 komen pertama kt atas tu..gila ke ape..oii..baru keluar dr wad sakit mental ke?

Anonymous said...

Orang yg tak paham saja yg kurang sioman

Anonymous said...

Nampak gayanya bukan pas atau umno yg hancur tetapi orang MELAYU yg menuju kehancuran.

Anonymous said...

Ostad dah bagi fatwa, bawa bini org masuk hotel x pa. So apa kata kita bergilir bawa bini ostad pulak. Gerenti ostad x marah punyer...tapi jgn bawa bini tua dia sebab gerenti dia x marah...bawa yg muda tu...tgk apa ostad nak kata...saya rasa elok kita mulakan gerakan ikut fatwa ini sekarang jugak !!!

Anonymous said...

APA NAK JADI SEDAP PUNYA PASAL

Anonymous said...

sebenarnya allah yang tahu.. selebihnya orang umno lagi tahu.. yang tahu diam.. biar undang 2 tentukan... bimbang diri kita terbabit dalam fitnah ini nanti ..

Anonymous said...

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya kepada mStar.

kalau la betul ni perancngan awal UMNO..takkan baru nk mintak no tel faizal tu...mangkuk tul badrul ni nk bodoh2kn org..

Anonymous said...

Sudah2lah Badrul.. Nak panggil ustaz pun tak tergamak.. Kalau peminpin Umno pun minta No tel dia dari ayah si pompuan tu camana nak kata umno dalangnya.. No tel pun xde.. x ke bodoh namanya tu.. Agak2lah kalau nak menipu orang.. manusia boleh ditipu badrulll.. Dengan tuhan? Jawablah nanti..