By admin On 14:09 | Categorized As , , , | With 1 comments

Pusat Khidmat Anwar Ibrahim di Seberang Jaya hari ini kecoh seketika apabila seekor ayam yang dipenuhi darah serta dicabut sebelah kakinya, digantung dipintu bangunan tersebut.

Menurut saksi ditempat kejadian, Fathilullail bin Jaafar Sidek (petugas Pusat Khidmat Permatang Pauh) beliau terkejut apabila beliau datang ke Pusat Khidmat jam 10 pagi dan menemui bangkai ayam berkenaan digantung di pagar Pusat Khidmat berkenaan.

Motif perbuatan berkenaan masih lagi tidak diketahui, namun menurut Ketua AMK Pulau Pinang saudara Amir Ghazali, ia mungkin ada kaitan dengan tindakan AMK menghantar surat desakan perletakan jawatan kepada Ketua Perhubungan Umno negeri, Datuk Zainol Abidin Osman baru-baru ini.

Amir juga tidak menolak perbuatan itu juga mempunyai kaitan dengan program debat 'GASAK' diantara Ketua Menteri P.Pinang Lim Guan Eng dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Mohd Nor Yaacop yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat malam ini. - UtaraNews



Admin PenangPos - Pihak editorial tidak bertanggung jawab diatas sebarang komen yang menimbulkan rasa tidak puas hati kepada pembaca lain. Komen-komen dibawah adalah dibawah tanggungjawab sendiri. Terima Kasih.

1 comment:

Anonymous said...

dalam keadaan sekarang terlalu banyak jarum yg akan berjalan untuk memecah belahkan sesama kita org melayu