By admin On 17:30 | Categorized As , , | With 3 comments

Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Umi Hafilda Ali, telah mendedahkan bahawa Azmin bukanlah seorang anak dan ketua keluarga yang baik.

Bercakap didalam satu ceramah di Selangor, Umi menasihatkan Azmin supaya beliau jangan mempersoalkan tentang keadilan dalam negara jika Azmin sendiri tak mampu berlaku adil kepada keluarganya sendiri.

Umi Hafilda juga mendedahkan yang Azmin sanggup membuang keluarga dan membiarkan ibunya kesorangan pada sambutan hari raya.

“Tak usahlah bercakap tentang keadilan kalau dengan ibu sendiri tidak berlaku adil. Saya kesal dengan Azmin yang telah “disesatkan” oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim."

“Mana moral anda hingga sanggup meninggalkan ibu sendiri dan adik-beradik selama lima bulan tanpa diziarahi,” dakwanya.

Malah, Umi Hafilda juga mendakwa ibunya telah menghubungi Azmin berpuluh kali tetapi rayuan ibunya langsung tak mendapat layanan dari Azmin.

Justeru, katanya, beliau menyeru Azmin kembali ke pangkuan keluarga yang beliau tinggalkan semata-mata untuk berjuang dan menjaga kepentingan Anwar.

Dalam majlis ceramah tersebut juga, Umi Hafilda telah berikrar untuk mengadakan ‘roadshow’ di seluruh negara bagi menyelamatkan abangnya itu daripada Anwar.

“Saya tidak akan berhenti berbuat demikian selagi Azmin tidak meninggalkan PKR,” tegasnya.

Admin PenangPos - Pihak editorial tidak bertanggung jawab diatas sebarang komen yang menimbulkan rasa tidak puas hati kepada pembaca lain. Komen-komen dibawah adalah dibawah tanggungjawab sendiri. Terima Kasih.

3 comments:

Anonymous said...

pelacur.........tuihhhhhh

Anonymous said...

macam pernah langgan pelacur jer bunyi

Anonymous said...

anon berdua kat atas. anda berdua jangan bercakap tidak ada bukti. itu fitnah namanya. besar impak dari fitnah ni tau. kalau betul apa yang anda berdua dakwa tunjukkan bukti. bukan apa bimbang anda berdua kalau mati tak sempat minta ampun dari ummi susah anda berdua di 'Sana' nanti. ingat ye kerana mulut badan binasa. kalau anda tak ada bukti bawak2 banyak istigfar sementara hayat kalian masih bersisa.