By admin On 17:30 | Categorized As , , | With 3 comments

BACHOK - Rakyat Kelantan meminta Menteri Besar, Datuk Nik Aziz Nik Mat bersikap terbuka dan bertanggungjawab menyelesaikan isu seorang penceramah yang dikatakan menyamakan beliau dengan nabi tanpa memberi alasan letih untuk menyatakan perkara sebenar.

Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Persekutuan (JKKKP) Jelawat, Mohd. Rashidi Ramli berkata, tindakan Mursyidul Am Pas itu bagi menjawab isu berkenaan baru-baru ini, mengecewakan rakyat.

Beliau berkata, tindakan menuding jari kepada media tidak sesuai dengan kedudukan beliau selaku pemimpin utama di Kelantan, lebih-lebih lagi isu berkenaan turut membabitkan Nik Aziz sendiri yang sepatutnya diselesaikan secara profesional dan tanpa beremosi.

"Letih bukan perkataan yang sesuai untuk dilafazkan oleh pemimpin. Isu itu sebenarnya sengaja diabaikan oleh pemimpin Pas kerana ia mungkin sebahagian daripada agenda terakhir parti itu untuk memancing undi rakyat Kelantan pada pilihan raya umum akan datang," katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Admin PenangPos - Pihak editorial tidak bertanggung jawab diatas sebarang komen yang menimbulkan rasa tidak puas hati kepada pembaca lain. Komen-komen dibawah adalah dibawah tanggungjawab sendiri. Terima Kasih.

3 comments:

alhussin said...

Apa laa bodo punya puak pencacai UMNGOK ni. Ko tanya lah dgn "ostat budak" tu. Dia yang cakap, dia lah yang bertanggungjwb. Kenapa nak salahkan TGNA? Agaknya ko ni aqidahnya mcm org kristian kot. Org lain boleh tanggung dosa org lain. Bodo punyer pencacai UMPORNO alias UMNGOK.

Anonymous said...

aku ore kelate tp xkecewa pon...sebab aku tahu isu sebenar..ustaz budak kato ulama adalah pewaris nabi...bukannya nik aziz ni nabi...

hitch said...

bodoh betol puak2 PAS ni...kalo da taksub x tau nak bezakan antara betol dan tidak..!mcm kes dulu kata pok nik..ada org snggup amik selipar dia nak buat azimat...kah..kah..kah...apa punya bangang la berok2 PAS ni....