By admin On 17:00 | Categorized As , , | With 0 comments

GEORGE TOWN – Usaha seorang jururawat yang disyaki cuba mempertahankan beg tangannya daripada diragut penjenayah kejam berakhir dengan tragedi apabila dia maut selepas terjatuh dari motosikalnya hingga mengakibatkannya cedera parah kelmarin.

Kejadian pukul 8 malam di persimpangan Jalan Residensi, berhampiran Hospital Pulau Pinang (HPP) di sini itu mengakibatkan G. Malathi, 24, mati di tempat kejadian akibat kecederaan parah di bahagian dalaman.

Sebelum kejadian, anak kedua daripada tiga beradik yang menunggang motosikal jenis Yamaha Legenda itu bersendirian ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Changkat Minden, Gelugor di sini.

Difahamkan, mangsa yang baru setahun bekerja di sebuah hospital swasta di Jalan Macalister di sini mempunyai diploma dalam bidang kejururawatan dari sebuah institut pengajian tinggi swasta di sini.

Jurucakap polis berkata, siasatan awal mendapati mangsa kemungkinan diragut sebelum terbabas ke pembahagi jalan memandangkan dompet berserta kad pengenalan mangsa gagal ditemui.

“Mangsa yang memakai kemeja T itu ditemui dalam keadaan terbaring selepas tercampak kira-kira lima meter daripada motosikalnya.

“Kita masih menyiasat punca kejadian sama ada mangsa telah diragut atau beg tangannya dicuri oleh pihak tidak bertanggungjawab,” katanya di sini semalam.

Admin PenangPos - Pihak editorial tidak bertanggung jawab diatas sebarang komen yang menimbulkan rasa tidak puas hati kepada pembaca lain. Komen-komen dibawah adalah dibawah tanggungjawab sendiri. Terima Kasih.

No comments: